2 juni 2021

1. Ervaring op doen
Ervaring op doen is het allerbelangrijkste. Hoe vaker jij een gesprek voert met een klant of consument, hoe gemakkelijker het uiteindelijk gaat worden.

2. Trainingen
Volg trainingen of trajecten waarbij je meer kunt leren. Het is natuurlijk niet altijd even leuk maar bijscholen kan jou wel verder helpen. En wellicht haal jij hierna toch die ene klant binnen.

3. Fouten maken
Fouten maken, iedereen doet het. Dat is menselijk, zolang je er maar voor jezelf een leerproces van maakt. Want van je eigen fouten leer je het beste.

4. Goed voorbereid
Zorg dat je weet waar je het over gaat hebben. Maar zorg er ook voor dat je weet wie je doelgroep is. Want tussen ondernemers en consumenten zit een groot verschil!

5. Blijf consistent
Vertrouwen is heel belangrijk in een samenwerking. Jij wilt zekerheid en vertrouwen, maar de klant ook. Zorg ervoor dat het voor beide partijen duidelijk is wat jullie van elkaar verwachten.

Photo by Austin Distel

Hulp nodig bij het vinden
van jouw nieuwe uitdaging?!

Jobalert aanmaken